|
 |
Dostawa zamówienia
- Towar zamówiony w Sklepie Internetowym Sprzedawcy dostarczony będzie za pośrednictwem Poczty Polskiej pod wskazany przez Klienta adres. Klient ma możliwość przy składaniu zamówienia wyboru odbioru osobistego w siedzibie Sprzedawcy.
- Realizacja zamówienia Klienta płatnego za pobraniem następuje w ciągu 48 godzin, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedawcy, co powinno nastąpić w terminie 30 dni roboczych od złożenia zamówienia, chyba że Klient nie był w stanie spełnić świadczenia z nie swojej winy i poinformował o tym Sprzedawcę.
- Realizacja zamówienia Klienta płatnego za pobraniem następuje w ciągu 48 godzin po zawarciu Umowy, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zawarciu Umowy i zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedawcy w ciągu 48 godzin.
- Realizacja zamówienia Klienta może być uzależniona od dokonania wpłaty całości wartości zamówienia lub zgody Sprzedawcy na wysłanie zamówienia za pobraniem (płatnego przy odbiorze). Wysłanie przedmiotu umowy następuje w terminie określonym na karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach produktów. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą realizacji zamówienia.
- Zakupiony przedmiot Umowy jest wraz z wybranym przez Klienta dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Klienta rodzajem dostawy do wskazanego przez Klienta w zamówieniu miejsca wydania rzeczy, wraz z dołączonymi dokumentami.
- Na czas otrzymania przesyłki składa się:
a. czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki);
b. czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia. (pkt. 2., 3.)
- Wraz z towarem wydawana jest faktura VAT. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu uzupełnienia braków.
- W przypadku problemów z dostawą w uzgodnionym terminie lub potrzeby zmiany terminu dostawy Klient może skontaktować się bezpośrednio z właściwym miejscowo Urzędem Pocztowym powołując się na numer listu przewozowego.
- Klient może zmienić adres dostawy tylko za zgodą Sprzedawcy.
- Wszystkie zapytania odnośnie towarów, reklamacji, działalności Sklepu, należy składać na adres: sklep@najwspanialsza.pl Kontakt: Dariusz Idkowiak, tel. 603-695-454, tel. (52) 324-03-26.
Czas dostawy
- Czas oczekiwania na wysyłkę podany jest na karcie każdego produktu. Czas oczekiwania na dostawę to suma czasu oczekiwania na wysyłkę i czasu dostarczenia przez przewoźnika – Poczta Polska.
- Czas dostawy przesyłki krajowej to:
• 48 godzin od nadania przesyłki – Poczta Polska (POCZTEX KURIER 48).
- Na opłacenie zamówienia przedpłatowego czekamy 30 dni.
- W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających zrealizowanie zamówienia w przewidywanym czasie, o zaistniałej sytuacji niezwłocznie powiadamiamy Klienta.
- Zamówione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
- Opłaty za przesyłki uzależnione są od sposobu płatności.
- Koszty dostawy zostaną uwzględnione na fakturze VAT / paragonie.
- Wystawiamy faktury VAT po otrzymaniu informacji o taki dokument. (adres + NIP)
|
 |
|
 |
|
| |