|
 |
Wysyłka i zwroty
- Zamówienia realizowane są w ciągu 3 dni roboczych. W przypadku czasowego braku produktu realizacja zamówienia może się przedłużyć. W takiej sytuacji realizacja zamówienia konsultowana jest z Klientem. Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT lub paragon. Podstawą realizacji zamówienia jest kompletne i zgodne z prawdą wypełnienie formularza zamówienia online zamieszczonego w Sklepie.
- W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania realizacji. Klient powiadamiany jest o tym fakcie drogą telefoniczną lub mailową.
- Warunkiem dostarczenia zamówienia za granicę jest pokrycie kosztów wysyłki. Osoby zainteresowane wysyłką za granicę proszone są o wybranie opcji płatności "Przelew na konto" i skontaktowanie się z nami po złożeniu zamówienia, ale PRZED DOKONANIEM PŁATNOŚCI.
- Zamówione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Możliwa jest wysyłka towaru pod inny wskazany adres, jednak w takim przypadku zamówienie musi spełniać następujące warunki:
a) płatność: Przelew bankowy (na konto);
b) w polu "Dodaj Komentarz do Twojego Zamówienia" wpisany adres pod który ma zostać dostarczona przesyłka.
- Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w module "koszyk sklepu" z możliwością wyboru proponowanego wariantu.
Przesyłka
Poczta Polska
|
Sposób
płatności
|
Koszt
przesyłki
|
POCZTEX Kurier 48 pobranie
|
Przy odbiorze u listonosza (gotówka przy odbiorze)
|
25,00 zł
|
POCZTEX Kurier 48
|
Przelew bankowy (na konto)
|
15,00 zł
|
- Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym Sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Płyty CD, DVD powinny być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
- Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dokumentem zakupu (fakturą). Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient. Produkty posiadają gwarancję producenta.
- Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową (list polecony). Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, zwracamy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument zakupu (fakturę). Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (niedostępność towaru), Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
- Wszystkie zapytania odnośnie towarów, reklamacji, działalności Sklepu, należy składać na adres: sklep@najwspanialsza.pl Kontakt: Dariusz Idkowiak, tel. 603-695-454, tel. (52) 324-03-26.
|
 |
|
 |
|
| |