Dostawa zamówienia

  1. Towar zamówiony w Sklepie Internetowym Sprzedawcy muzyki opcja nośnika e-pliki MP3 online. Wysyłane są automatycznie po opłaceniu zamówienia. 
  2. Towar zamówiony w Sklepie Internetowym Sprzedawcy muzyki opcja nośnika płyta CD, płyta CD MP3, płyta DVD dostarczony będzie za pośrednictwem Poczty Polskiej (POCZTEX) pod wskazany przez Klienta adres. Klient ma możliwość przy składaniu zamówienia wyboru odbioru osobistego w siedzibie Sprzedawcy. 
  3. Realizacja zamówienia Klienta płatnego za pobraniem następuje w ciągu 48 godzin, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedawcy, co powinno nastąpić w terminie 14 dni roboczych od złożenia zamówienia, chyba że Klient nie był w stanie spełnić świadczenia z nie swojej winy i poinformował o tym Sprzedawcę. 
  4. Realizacja zamówienia Klienta płatnego za pobraniem następuje w ciągu 48 godzin po zawarciu Umowy, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zawarciu Umowy i zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedawcy w ciągu 48 godzin. 
  5. Realizacja zamówienia Klienta może być uzależniona od dokonania wpłaty całości wartości zamówienia lub zgody Sprzedawcy na wysłanie zamówienia za pobraniem (płatnego przy odbiorze). Wysłanie przedmiotu Umowy następuje w terminie określonym na karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach produktów. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą realizacji zamówienia. 
  6. Zakupiony przedmiot Umowy jest wraz z wybranym przez Klienta dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Klienta rodzajem dostawy do wskazanego przez Klienta w zamówieniu miejsca wydania rzeczy, wraz z dołączonymi dokumentami. 
  7. Na czas otrzymania przesyłki składa się: 
    a. czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki); 
    b. czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia. (pkt. 2-4.) 
  8. Wraz z towarem wydawana jest faktura VAT. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu uzupełnienia braków. 
  9. W przypadku problemów z dostawą w uzgodnionym terminie lub potrzeby zmiany terminu dostawy Klient może skontaktować się bezpośrednio z właściwym miejscowo Urzędem Pocztowym powołując się na numer listu przewozowego. 
  10. Klient może zmienić adres dostawy tylko za zgodą Sprzedawcy. 
  11. Wszystkie zapytania odnośnie towarów, reklamacji, działalności Sklepu, należy składać na adres: sklep@najwspanialsza.pl Kontakt: Dariusz Idkowiak, tel. 603 695 454. 

Czas dostawy

  1. Czas oczekiwania na wysyłkę podany jest na karcie każdego produktu. Czas oczekiwania na dostawę to suma czasu oczekiwania na wysyłkę i czasu dostarczenia przez przewoźnika – Poczta Polska (POCZTEX). 
  2. Czas dostawy przesyłki krajowej to: 
    • 48 godzin od nadania przesyłki – Poczta Polska (POCZTEX). 
  3. Na opłacenie zamówienia przelew na konto Sprzedawcy czekamy 14 dni.
  4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających zrealizowanie zamówienia w przewidywanym czasie, o zaistniałej sytuacji niezwłocznie powiadamiamy Klienta. 
  5. Zamówione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. 
  6. Opłaty za przesyłki uzależnione są od sposobu płatności. 

NASI PARTNERZY